Friday 15 March 2013

Tea mix lemon and hibiscus (Herbalife)

Teh bunga raya adalah antara teh favorite aku (green tea & black tea pun fav jugak. Hahah..) Aku sangat suka aroma dan rasa nya yang menenangkan. Tapi mestila tertanya-tanya kan kenapa brand herbalife. Kan banyak lagi brand lain yang lagi murah (no offence ekk.. Mmg herbalife harga mencekik). Aku ada sebab aku. Di antara sebab-sebabnya:

1) Aku tak pernah cuba brand lain sebab aku mmg suka giler dengan aroma yang keluar dari tea herbalife ni.

2) Kakak ipar aku agen herbalife. So, aku beli dari dia sebagai tanda aku sokong usaha dia. Macam lilo cakap la. "Ohana".

3) Banyak sgt kebaikkan nya yang diceritakan dalam internet. Aku pun, seperti biasa terpengaruh. Hihihihihi...

Anyway, aku tak guna pun satu set herbalife yang ade F1,F2 and so on tu kan. Aku hanya consume teh ni je. Yang mana lepas minum je mesti berpeluh-peluh dan rasa kurang sikit malas (ye, aku memang pemalas). Dan sebelum ni hubby aku consume satu set herbalife ni. Tapi tak berapa nak berkesan untuk dia sebab tak disiplin (faktor pekerjaan) dan mungkin jugak sebab lainnya aku selalu kebas tea mix dia. Hahaha..



No comments:

Post a Comment